close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    toor

    بازدید : 169
    يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 14:51

    هتل مردان پالاس آنتالیا ترکیه

    معرفی : هتل 5 ستاره مجلل مردان پالاس در سال 2009 میلادی با سرمایه گذاری تلمان اسماعیلوف تاجر بزرگ آذربایجانی در منطقه کندو آنتالیا افتتاح گردید. این هتل دارای لقب لوکس ترین و گران ترین هتل منطقه مدیترانه و اروپا را دارا است و اخیرا تور ترکیه مرداد 98 ارزش آن 1.2 بیلیون دلار برآورد شده است. شن های ساحل اختصاصی این هتل از کشور مصر به آن آورده شده اند و در ساخت ساختمان زیبای آن از کریستال، مرمر ایتالیایی و طلا استفاده شده است. این هتل در زمینی به مساحت 180000 متر مربع بنا شده است و در آن 546 واحد اقامتی وجود دارد. بسیاری از تیم های ترکی اردوهای خود را در این هتل برگزار می کنند و هنرپیشه های معروف هالیوود مردان پالاس را برای اقامت خود برمی گزینند. خدمات این هتل به صورت ALL ارائه می شود.

    هتل مردان پالاس آنتالیا ترکیه

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع معمولی، سلطنتی، دوبلکس و سوئیت هستند که هرکدام از آن ها به شکل ویژه ای طراحی شده اند و با وسایل زیبا و لوکسی پر شده اند که شما مسافران نور ترکیه نظیر آن ها را در هیچ هتل دیگری نخواهید دید.

    امکانات هتل : استخر با آکواریوم، امکان غواصی در آکواریوم، زمین تنیس، والیبال ساحل، فوتبال، بسکتبال، سالن بدنسازی‌، بولینگ، زمین گلف، مرکز اسپا، سونا، جکوزی، حمام ترکی ، بهشت برفی، اتاق مدیتیشن، مرکز اسپا مخصوص کودکان،‌ موسیقی زنده، نمایش، کلاب کودکان، نایت کلاب، کنسرت و ...

    هتل مردان پالاس آنتالیا ترکیه

    رستوران هتل : رستوران اصلی این هتل با نام بسفروس انواع غذاهای بین المللی تور ترکیه شهریور 98 را به سبک بوفه ارائه می کند. 8 رستوران آلاکارته با سرو غذاهای ژاپنی ، دریایی، تایلندی، روسی، فرانسوی ، ترکی و ایتالیایی در این هتل وجود دارند . یکی از این رستوران ها در ساحل قرار گرفته است یکی دیگر از آن ها به سبک شگفت انگیزی در زیر یک آکواریوم زیبا قرار دارد.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه کندو قرار گرفته است و تا ساحل اختصاصی خود کمی فاصله دارد که سرویس شاتل شما را در این مسیر همراهی خواهد کرد . فاصله این هتل از مرکز آنتالیا 30 کیلومتر و تا فرودگاه آنتالیا 19 کیلومتر است.

    هتل مردان پالاس آنتالیا ترکیه

    پیشنهاد ما : اقامت در این هتل نیازمند صرف هزینه بسیار بالایی است اما با تجربه آن، تبدیل به یک سفر فراموش نشدنی تا پایان عمر خواهد شد.


    هتل اسپایس آنتالیا ترکیه

    معرفی : هتل 5 ستاره اسپایس یکی از لوکس ترین هتل های 5 ستاره منطقه بلک آنتالیا است. هتل اسپایس در زمینی به مساحت 91000 متر مربع ساخته شده است و فضاهای زیبا و فوق العاده آن باعث ثبت خاطره ای به یاد ماندنی در ذهن شما مسافران تور ترکیه خواهد شد. مرکز اسپا این هتل با نام آیس دارای استخرهای المپیکی و سوناهای مجهز است. واحدهای اقامتی این هتل به دو دسته اتاق های ساختمان اصلی و ویلاهای مجلل تقسیم می شوند که در مجموع تعداد آن ها 546 عدد است.

    هتل اسپایس آنتالیا ترکیه

    امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع استاندارد، خانوادگی، دلوکس و سوئیت هستند که با وسایل بسیار شیک و لوکس تزیین شده اند و امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن و حمام با لوازم بهداشتی هستند. در برخی واحدهای این هتل مانند ویلاها و سوئیت های سلطنتی استخر و جکوزی اختصاصی نیز وجود دارد.

    امکانات هتل : استخر روباز، پارک آبی، والیبال ساحلی، زمین فوتبال، زمین تنیس، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، نمایش و آواز، سیرک، کنسرت، مسابقه، کارائوکه، بولینگ، بیلیارد و ...

    هتل اسپایس آنتالیا ترکیه

    رستوران هتل : رستوران اصلی هتل اسپایس سوماک نام دارد که انواع غذاهای دریایی و بین المللی را سرو می کند. پنج رستوران آلاکارته با منوی غذاهای ایتالیایی،‌ آسیایی، دریایی ، شرقی و ترکی نیز در این هتل وجود دارند که استفاده تور کیش از همه ی آن ها به جز یکی رایگان است.

    موقعیت مکانی هتل : هتل اسپایس در نزدیکی اسکله موکی بلک آنتالیا قرار گرفته است. ساحل شنی اختصاصی هتل در فاصله 4 دقیقه پیاده روی از آن قرار گرفته است. فاصله هتل از مرکز آنتالیا 43 کیلومتر و از فرودگاه بین المللی آنتالیا 38 کیلومتر است.

    هتل اسپایس آنتالیا ترکیه

    پیشنهاد ما : هتل لوکس اسپایس خود را به سرزمین رویاها در دنیای واقعی تعبیر می کند. برنامه های مفرح این هتل باعث می شود تا ثانیه ثانیه سفر شما با احساس شادی همراه باشد.


    هتل دلفین پالاس آنتالیا ترکیه

    معرفی : هتل 5 ستاره دلفین پالاس یکی از دیگر از هتل های زنجیره ای دلفین در این شهر است که در سال 2005 بازگشایی شده است. این هتل لوکس در منطقه لارا آنتالیا قرار گرفته است و درست در مقابل ساحل دریای مدیترانه می باشد. ساختمان زیبای این هتل در 8 طبقه ساخته شده و دارای 557 اتاق می باشد. شایان ذکر است که خدمات این هتل به صورت UALL به شما مسافران تور ترکیه ارائه می شود.

    هتل دلفین پالاس آنتالیا ترکیه

    امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع استاندارد، خانوادگی، ویژه و اتاق مخصوص معلولین هستند که دارای امکاناتی نظیر بالکن،‌ تلویزیون، مینی بار رایگان،‌ چای ساز، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت، حمام با لوازم بهداشتی و صندوق امانات هستند. هم چنین در اتاق های ویژه این هتل جکوزی اختصاصی نیز وجود دارد.

    امکانات هتل : ساحل اختصاصی، تخت های حمام آفتاب، استخر روباز، پارک آبی، پارک آبی کودکان، استخر سرپوشیده، سالن اسپا، سونا،‌جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی،‌ اتاق بخار، باشگاه کودکان، زمین بازی، زمین والیبال ساحلی، بسکتبال، فوتبال، تنیس،‌ مینی فوتبال،‌ نمایش شبانه، دیسکو ، موزیک زنده، مینی کلاب،‌ سینما ، سالن بیلیارد، بولینگ، اسکی روی آب، قایق سواری، ورزش های موتوری، آرایشگاه، پزشک

    هتل دلفین پالاس آنتالیا ترکیه

    رستوران هتل : این هتل دارای یک رستوران اصلی و هفت رستوران آلاکارته است که هر کدام از آن ها غذاهای مخصوص یک کشور را سرو می کنند. هم چنین 5 کافی شاپ در مکان های مختلف هتل دلفین پالاس قرار دارند.

    موقعیت مکانی هتل : این هتل در کنار ساحل لارا واقع شده است. فاصله آن تا فرودگاه 15 کیلومتر و تا مرکز شهر آنتالیا 26 کیلومتر می باشد.

    هتل دلفین پالاس آنتالیا ترکیه

    پیشنهاد ما : محیط فوق العاده زیبای این هتل و وجود باغ و استخرهایی به شکل رودخانه هر کسی را به وجد می آورد. اقامت در این هتل رویایی حقیقتا باعث طیب خاطر برای مدت کوتاهی خواهد شد.


    هتل تایتانیک دلوکس بلک

    یکی از بهترین هتل های 5 ستاره انتالیا ، هتل تایتانیک دلوکس است که زیرمجموعه هتل های زنجیره ای تایتانیک به شمار می رود و هتلی مجلل واقع در منطقه بلک است. این هتل مساحتی بیش از 200 هزار متر مربع دارد که کنار جنگل های طبیعی کاج و دریای زیبای مدیترانه و همچنین رودخانه Besgoz واقع شده است. خدمات و کارکنان هتل بسیار تلاش میکنند تا با دادن امکانت عالی سفری خاطره انگیز و آرامی را برای مسافران تور ترکیه رقم بزنند. این هتل دارای 600 اتاق است که شامل اتاق های استاندارد و اتاق های سوپریور می باشد.

    هتل تایتانیک دلوکس شامل 9 رستوران، 4 بار، 11 استخر، مرکز آب گرم و تناسب اندام، ساحل شنی و زمین گلف و ... است. امکانات این هتل نظیر wifi رایگان، تلویزیون، مینی بار، امکانات ویژه بازی کودکان، کنسرت زنده، آرایشگاه، سالن کنفرانس، صبحانه رایگان، بوفه، رستوران با سرو انواع غذاهای اصیل ترکی و ایتالیایی و... می باشد.

    هتل تایتانیک دلوکس از فرودگاه بین المللی آنتالیا با ماشین 45 دقیقه فاصله دارد.

    هتل تایتانیک دلوکس بلک

    هتل تایتانیک دلوکس بلک

    تور کیش

    تور مشهد

    تور مشهد
    رستوران جوجه اناری کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 4

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 114
  • بازدید کننده امروز : 115
  • باردید دیروز : 85
  • بازدید کننده دیروز : 86
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 798
  • بازدید سال : 2661
  • بازدید کلی : 26070
  • کدهای اختصاصی