close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    toor

    بازدید : 215
    يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 12:02

    کافه میکافه کیش

    معرفی:کافه میکافه یکی از کاف های معروف جزیره کیش میباشد که بخاطر موقعیت مکانی خوب اش در بین مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.این کافه در نزدیکی ساحل قرار گرفته است.طرفیت این کافه حدودا 24 نفره میباشد.این کافه به مشتریان تور کیش خود در فضای باز اجازه استئمال دخانیات را می دهد.صندلی های کافه چوبی میباشد و به ظاهر کافه یک زیبایی خیره کنندگی داده است.تماشای مسابقات فوتبال مهم به صورت زنده در این کافه لحظات مفرحی را برای مشتریان خلق می کند.این کافه بر خلاف سایر کافی شاپ های کیش به صورت مداوم و بدون تعطیلی مشغول به کار است پس اگر در یک مناسبت خاص هوس یک فنجان نوشیدنی خوش طعم به سرتان زد، اصلا نگران نباشید. چرا که در تمام طول سال میکافه با آغوش باز از شما استقبال می نماید.

    کافه میکافه کیش

    منو کافه رستوران:کافه رستوران میکافه دارای منوی از انواع غذاها و نوشیدنی های ایرانی و فرنگی و انواع بستنی، انواع کیک میباشد.مسافران و گردشگران تور کیش میتوانند براحتی از روی منو سفارش دهند و نوش جان کنند.

    ساعت کاری:کافه میکافه هر روزه 9 صبح تا 23 شب باز میباشد و کیشوندان و مسافران عزیز تور کیش شهریور 98 در هر زمانی که بخواهند میتوانند براحتی به این کافه رستوران بروند و لحظات شادی را سپری کنند و لذت ببرند.

    کافه میکافه کیش

    موقعیت مکانی:کافی شاپ میکافه کیش در انتهای بلوار هنر، میدان میکا، مقابل برج میکا قرار گرفته است.

    پیشنهاد ما:لیست قیمت های کافی شاپ میکافه کیش از سطح قیمتی متوسطی برخوردار بوده و دارای کیفیت مطلوبی می باشد. پیشنهاد ما به شما این است، چنانچه به میکافه رفتید، حتما یکی از دسر ها و کیک های آن را به همراه نوشیدنی امتحان نمایید. چرا که تمامی دسر ها و کیک های کافه پخت پرسنل خودشان بوده و به صورت تازه برای شما سرو می گردد.


    کافه میلاژ کیش

    معرفی:کافه میلاژ در واقع، شعبه دوم بِل برگر تهران است که در جزیره کیش احداث شده است.کافه میلاژ دارای فضای دنج و آرامش بخش میباشد.این کافه تنها نماینده ی رسمی و انحصاری قهوه ایلی در جزیره بوده است.این کافه یک مکان مناسب برای برگزاری جشن و تولد میباشد و همچنین این کافه پخش موسیقی نیز دارد.کافه میلاژ دارای پرسنل های خوش برخورد میباشد و هر روزه آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.ظرفیت این کافه 50 نفره میباشد.همچنین مسافران عزیز میتوانند تور کیش مرداد 98 در این کافه از اینترنت رایگان نیز استفاده کنند.کافه میلاژ یک پارکنیگ اختصاصی نیز دارد پس نیازی به فکر کردن در مورد جای پارک نیست میتوانید خودرو خود را در پارکنیگ پارک کرده و با خیال راحت در این کافه لحظات شادی را سپری کنید.این کافه برخلافه قیمت های متوسط خود دارای خوراکی های مختلف و گوناگونی بوده، که از طمع لذیذی برخوردارند.

    کافه میلاژ کیش

    منو کافه میلاژ:منو این کافه دارای انواع فست فود های ایرانی و خارجی، نوشیدنی های متنوع و خاص میباشد.مسافران محترم تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

    ساعت کاری:این کافه زیبا و لوکس از ساعت 8 صبح 1 هکر نست آماده پذیرایی از مسافران تور کیش میباشند.

    کافه میلاژ کیش

    موقعیت مکانی:ایران-کیش-بلوار خیام-مرکز خرید سازینا 1-کافه میلاژ

    پیشنهاد ما:کافه میلاژ یک انتخاب مناسب برای رفع خستگی و داشتن لحظات شادی را سپری کنند.


    فودکورت دامون کیش

    معرفی:فودکورت دامون یکی از فودکورت های معروف جزیره کیش میباشد.این مرکز خرید در طبقه دوم مرکز خرید دامون واقع شده است.فضای سبز و تراس رو به دریا این فود کورت را بسیار جذاب کرده است و در بین کیشوندان و مسافران تور کیش طرفدار زیادی دارد.این فودکورت در زمینی به مساحت 2500 متر مربع ساخته شده است.مجموعه ای وسیع با میز و صندلی و سالن مدرن و لوکس در انتظار مسافران و گردشگران تور کیش میباشد و همچنین این فودکورت تور کیش تیر 98 دارای تراسی زیبا میباشد که مسافران عزیز تور کیش میتوانند در این فضای زیبا غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند.آشپز ها و سرآشپز های این رستوران حرفه ای میباشد و بهترین غذا ها را برای کیشوندان و مسافران تور کیش سرو میکند.در غرفه غذاهای چینی میتوان پروسه تهیه غذاها از پشت شیشه را دید و اینکه چه طور سرآشپز مواد را در ماهیتابه میریزد و با تکان دادن ماهیتابه آتش آن تا سقف میرود که برای همه بسیار جالب میباشد.ظرفیت رستوران 200 نفر میباشد.

    فودکورت دامون کیش

    منو رستوران:رستوران دامون دارای منو غذایی از انواع غذا های هندی، چینی، ایتالیایی، پاستای آلفردو، ماهی، فرانسوی، مکزیکی میباشد.مسافران تور کیش میتوانند از روی منو غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و نوش جان کنند.

    ساعت کاری:این فودکورت از ساعت 9 صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی از مسافران و گردشگران تور کیش میباشد.

    فودکورت دامون کیش

    موقعیت مکانی:ایران-کیش-خیابان وصال- مرکز خرید دامون-طبقه دوم

    پیشنهاد ما:گردشگرانی و مسافرانی که به این مرکز خرید سفر میکنند در طول خرید در این مرکز خرید میتوانند در زمان گرسنگی به رستوران مرکز خرید رفته و از بهترین غذا های ایرانی و اروپایی نوش جان کنند و همجنین فضای زیبای این رستوران لحظات شادی را برای شما به ارمغان میاورد.

    فودکورت دامون کیش


    رستوران آیدین کیش

    معرفی:رستوران آیدین یکی از رستوران های خوب کیش میباشد.این رستوران فضای آرام و دل نشین را برای مسافران تور کیشفراهم کرده است تا مسافران عزیز تور کیش بتوانند از بهترین غذا های ایرانی در این رستوران سفارش دهند و نوش جان کنند.این رستوران در نزدیکی ساحل نیلگون خلیج فارس قرار دارد.فضای این رستوران کاملا سنتی میباشد به گونه ای که در میان باغ سرسبز و زیبای رستوران راه های مارپیچ مانند سنگی، مشتریان را به سوی تخت های سنتی، آلاچیق های بزرگ و میز های چندین نفره که در میان گیاهان سرسبز و زیبا چیده شده اند، راهنمایی می کند.پرسنل های رستوران آیدین با لبخند و رعایت رسوم، با آغوش باز از تمامی مسافران تور کیش استقبال کرده و آماده برطرف کردن خواسته ها و نیازهای آنها می باشند.

    رستوران آیدین کیش

    منو رستوران:رستوران آیدین دارای من غذایی صبحانه های ایرانی سرد و گرم، غذاهای سنتی، غذا های ایرانی میباشد که تمام غذا ها با بهترین مواد غذایی با کیفیت آماده و سرو میشوند.

    ساعت کاری:این رستوران از صبح تا ظهر و از بعد از ظهر تا شب آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران تور کیش میباشد.

    رستوران آیدین کیش

    پیشنهاد ما:اگر به این جزیره کیش سفر کردید میتوانید به این رستوران رفته و از بهترین غذا های آن نوش جان کنید.کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی میباشد.

    موقعیت مکانی:جزیره کیش-صفین-بازاچه خدماتی شقایق

    رستوران آیدین کیش

    تور کیش

    تور مشهد

    تور کیش
    مجموعه درخت سبز جزیره کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 4

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 52
  • بازدید کننده امروز : 53
  • باردید دیروز : 18
  • بازدید کننده دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 650
  • بازدید سال : 2513
  • بازدید کلی : 25922
  • کدهای اختصاصی