close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    toor

    بازدید : 194
    يکشنبه 5 خرداد 1398 زمان : 11:40

    کشتی داما کیش

    معرفی:کشتی داما یک کشتی باربری سنگالی بوده که در یکی از شب های پاییزی سال 1384 در قسمت جنوب شرقی آب های نیلگون خلیج فارس غرق شد.به علت آبگرفتگی موتورخانه اعلام وضعیت بحرانی کرد اما از درخواست کمک سر باز زد صبح روز بعد به علت نامشخصی غرق شد و برای همیشه به اعماق آبهای خلیج فارس رفت و معامای خود را نیز به زیر آب برد. در تحقیقاتی که انجام شد مشخص شد که به مدارک کشتی داما دستبرده شده و این کشتی را 10 سال جوانتر از تاریخ ساختش معرفی کرده اند این دلیلی کافی برای عدم پرداخت بیمه کشتی و بار آن که سینک آشپزخانه ، سرامیک و تخته‌ بود توسط شرکت‌ های بیمه ای بود . کشتی داما پس از گذشت مدتی کوتاه که در اعماق آبهای خلیج همیشه فارس است تبدیل به زیستگاهی مصنوعی برای آبزیان و همچنین یک سایت جدید برای غواصی شده.غواصی در اطراف این مغروق که در فاصله 4 مایلی از جزیره به پهلوی راست خود خوابیده است، نیاز به تبحر خاصی نداشته اما جهت ورود به بدنه کشتی، فراگرفتن دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده الزامیست.ورود به بدنه کشتی از طریق پنجره کابین فرماندهی امکان‌پذیر بوده و عبور از راهروی پشتی کابین فرماندهی و ورود از طریق در آن شما را به آشپزخانه و خوابگاه هدایت می‌نماید پروانه کشتی نیز که مکان مناسبی جهت عکاسی به شمار می‌رود در عمق 30 متری قرار دارد از آبزیان این منطقه می‌توان خفاش ماهیان، باراکودا، انواع سنگسر، سرخو و نیز اژدرماهیان را نام برد دستیابی به این کشتی مغروق که مکان زیبا و مناسبی برای آموزش دوره تخصصی کشتی‌های غرق شده می‌باشد فقط با قایق‌های غواصی امکانپذیر می باشد.این کشتی غرق شده امروزه یکی از جاذبه های گردشگری کیش میباشد که هر روزه تعداد گردشگران تور کیش که به بازدید این کشتی میروند رو به افزایش میباشد.

    کشتی داما کیش


    آبنماي موزيكال آواي خليج فارس کیش

    معرفی:مجموعه آوای خلیج فارس با زیربنایی به وسعتی در حدود 20 هزار متر مربع مساحت ساحلی و 15 هزار متر مربع مساحت دریا به همراه 1400 مترمربع اسکله هلالی به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی تفریحی کشور و بزرگترین آبنمای موزیکال خاورمیانه می باشد که در شمال شرقی جزیره کیش و بهترین نقطه نزدیک اسکله تفریحی جزیره کیش احداث شده است.مجموعه آوای خلیج فارس برای سازگاری با محیط زیست بومی منطقه به شکل ستاره دریایی طراحی شده است.این مجموعه دارای لیزرشو، ویدئو پروجکشن، پرده های آبی، افکت آتش و ربات های پیشرفته میباشد.مسافران عزیز تور کیش میتوانند در طول سفر به این جزیره زیبا و تاریخی میتوانند از این مجموعه دیدن کنند و لحظات شادی را سپری کنند.با توجه به نزدیک شدن فصل گرما و شرایط آب و هوایی جزیره و جشنواره تابستانی پیش رو، این مجموعه به امکانات پیشرفته جهت خنک سازی محوطه تجهیز می شود. همچنین در این آبنما نازل های پرتاب کننده آب تا ارتفاع 60 متر نصب خواهد شد تا مسافران تور کیش در فصل گرما بتوانند به راحتی از این مجموعه زیبا دیدن کنند.

    آبنماي موزيكال آواي خليج فارس کیش

    امکانات آبنمای موزیکال:سالن کنسرت 3 هزار نفره، سالن‌های چند منظوره 600 نفره، آمفی تئاتر 500 نفره، سالن سینمای 200 نفره، کارگاه دکور و لباس و اتاق‌های گریم، رستوران، کافی شاپ، اسکله تفریحی، باغ گل‌ها، سرزمین یخی، گیم لندز و کلوپ کودکان میباشد.

    آبنماي موزيكال آواي خليج فارس کیش


    اسکوتر برقی کیش

    معرفی:اسکوتر برقی یا همان دوچرخه برقی یکی از بازی های مفرح جزیره کیش میباشد که میتوانید آنها را کرایه کرده و در مسیر دوچرخه سواری از آن استفاده نمایید.اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که می توانید با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروید و اوقات خوشی را تجربه کنید.نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و اگز کامل شارژ شده باشد تا یک ساعت میتوانید براحتی به گشت و گذار بپردازید.این بازی هیجان انگیز برای خانم ها و آقایون مسافران تور کیش قابل استفاده میباشد.بعضی از این مراکز کرایه ای اسکوتر و موتورسیکلت ها ، مدل سه چرخه آن را هم دارند. این موتورها در مدل های مختلف، قدرت و قیمت مختلفی دارند. برخی از آن ها قادرند تا ۱۱۰کیلومتر را با یک بار شارژ با سرعتی معادل ۹۰ کیلومتر در ساعت طی کنند.با سفر به این جزیره زیبا و تاریخی میتوانید از این اسکوتر برقی ها استفاده کنند و از سفر خود لذت ببرید.

    اسکوتر برقی کیش

    شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی:

    1.به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه

    2.دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.

    3.داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.

    4.خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده می باشد.

    5.ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مجروح و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه نداشته و اجاره کننده با علم و آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته است و لذا با امضا قرارداد کلیه مسئولیت پیشامدهایی که سهواً و یا عمداً در جریان اجاره توسط او به وجود می آید را تقبل می نماید و در این رابطه طرح هرگونه ادعایی را برای ایستگاه نخواهد داشت.

    اسکوتر برقی کیش

    مواردی که در هنگام استفاده باید رعایت شود:

    1.حتما از سمت راست حرکت نمایید.

    2.با سرعت زیاد نرانید.

    3.مراقب کودکان و سالمندان باشید.

    4.زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید.


    بیگ بال کیش

    معرفی:بیگ بال جز یکی از مفرح ترین جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش میباشد که مسافران عزیز تور کیش میتوانند در طول اقامتشان برای تفریح از این بیگ بال ها استفاده کنند.بیگ بال همانطور که از اسمش مشخص است توپی بزرگ از جنس پلاستیک میباشد تور کیش تابستان 98 که با رفتن در این توپ ها میتوانید روی آب معلق شوید حتی دوست یا خانواده شما میتوانند از بیرون شما را به حرکت در بیاورند.این بازی محیج طرفدار زیادی دارد هر روزه در بین مسافران تور کیش طرفدار ها بیشتر و بیشتر هم میشوند.در این توپ های بزرگ حتی دو نفر هم جا میشود که در این صورت کنترل آن بسیار راحت میشود و میتوان لحظات خوبی را در آن ها سپری کرد.هزینه این بیگ بال ها نسبت به مدت زمان استفاده از آن ها متغیر است.

    بیگ بال کیش

    تور کیش

    تور مشهد

    تور کیش
    جاذبه های گردشگری کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 4

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 81
  • بازدید کننده امروز : 82
  • باردید دیروز : 18
  • بازدید کننده دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 320
  • بازدید ماه : 679
  • بازدید سال : 2542
  • بازدید کلی : 25951
  • کدهای اختصاصی